Forventninger til forældrene

Forældrenes ansvar er:

• At sende raske og veludhvilede børn i institutionen, der kan følge vores daglige hverdag  herunder ture og udeliv.
  • At børnene har tøj og skiftetøj/ekstra tøj på og med i institutionen, der passer til årstiden.
  • At der er navn i alle børnenes ejendele, så som tøj, madkasse, legetøj, sko osv.
  • At give barnet en sund og alsidig madpakke samt en drikkedunk med.
  • At barnet har en rygsæk med hver dag.
  • At alt hvad I medbringer hjemmefra også er jeres ansvar at få med hjem igen f.eks. tøj og legetøj
  • Hver dag, at sætte fodtøjet op på garderoben så vores rengøringsdame nemt kan rengøre gulvet.
  • At I hver dag tjekker om barnet har f.eks. skiftetøj, udetøj og sko til næste dag.
  • At I når I går på ferie tømmer barnets garderobe helt.
  • Når I mangler noget, at kigge på hylderne med glemt tøj eller efterlyse det på vores forældretavle.

Vi forventer

• At I læser informationerne på AULA og på tavlerne rundt i huset.
  • At I overholder svarfristerne omkring ferie og sampasningsperioder vi sender ud på AULA.
  • At I udviser interesse for jeres barns hverdag i institutionen og deltager i de arrangementer vi holder.
  • At I ind imellem giver jer tid til at se hvad barnet har lavet.
  • At I støtter op om, at jeres barn rydder det op, som barnet leger med, når I henter.
  • At I husker at sige goddag til personalet når I kommer og siger farvel til personalet når I henter jeres barn.